Una setmana moguda



Aquesta setmana el Barça ha tingut molt moviments, començant per que la majoria de jugadors han abandonat la plantilla Blaugrana per anar amb les seves respectives seleccions, a alguns els hi ha anat be, a d'altres no tant, l'important es que tots han tornat per tal de poder jugar el segon partit de LLiga contra el Getafe, que serà aquest dissabte 12/09/2009 a les 18:00 al Coliseum Alfonso Perez de Getafe, crec i voldria que algú de vosaltres m'ho confirmes, el faran per GOL TV.

Que es GOL TV?, doncs es una de les mil cadenes de TDT que tenim actualment, però aquesta es de pagament, es a dir, t'has de comprar un de-codificador tipus Canal + que porta una targeta per insertar, o be si la teva TV porta entrada CAM nomes caldrà que et compris la targeta.

Fa uns dies vaig estar preguntant si ja hi havien decodificadors al mercat i no, sembla ser que encara no estan a la venda, be...probablement en El Corte Inglés els trobareu, el que si em van dir es que el preu pot oscil·lar entre els 70 i els 80 Euros, però això nomes ho pagues un cop i llestos.

La quota del GOL TV es de 15 Euros, però et dona dret a veure els partits de LLiga, Champions, LLigues Holandesa, Anglesa, Alemanya....vaja, que surt més econòmica que tenir el Canal + ja que per cada partit que vulguis veure, a banda de pagar la quota del Canal has d'abonar 14 Euros (diuen que s'ha apujat ja que abans eren 12) per poder veure qualsevol partit de futbol mtjançant la opció de "Taquilla".


Pel que fa a les novetats de la plantilla, sabem que en Gabi Milito tornarà aquest any 2009 al Barça, no es que hagi marxat i ara torni, es simplement que porta anys i panys lesionat i sembla que la seva recuperació està tocant al final, ja veurem si es cert o no.


En Messi està amoïnat per el patètic joc fet per la selecció Argentina i més tinguen en compte que ell no ha pogut per fer res per ajudar a la seva selecció, de ben segur els seus companys blaugranes l'animaran per que faci un bon partit aquest dissabte, ens convé guanyar ja que anem segons en la classificació per darrera, precisament, del Getafe.


Per altre banda Thiago Alcántara, una de les grans promeses del planter del FC Barcelona, no tornarà a jugar fins d'aquí a dos mesos. Aquest és el termini de recuperació marcat pel doctor Ramon Cugat, que ahir a la nit el va operar del trencament del menisc del genoll dret que es va produir en l'entrenament de dimarts passat. Abans d'entrar al quiròfan, el jugador va fer unes declaracions al programa 'Què has dinat?' de COM Ràdio, on va exposar de les seves sensacions en aquests durs moments:

"No tinc nervis. Estic tranquil perquè els tècnics ja m'han dit que estic en les millors mans. El doctor Cugat em podria operar amb els ulls embenats ", va fer broma.

Alcántara també va explicar com es va produir la fatídica acció en la que es va lesionar afirmant que "va ser una jugada en què vaig intentar robar la pilota per baix, i el genoll se'm va quedar clavada a terra. El genoll se'm va bloquejar, i llavors li vaig dir al 'fisio' que no podia seguir. En el moment vaig saber que alguna cosa havia passat, però mai m'hauria imaginat que m'havia trencat. Però bé, són coses que passen al futbol. Si no, em posaria a jugar al parxís ".

El jugador del planter no va voler marcar terminis de reaparició i va assegurar: "Encara que sigui una setmana, un dia, un mes, un any, un no vol parar, i sobretot al principi de la temporada. Encara no sabem el temps de recuperació. A veure si aconseguim que el menisc es mantingui i no hagi de treure un trosset, però això ho decideix el doctor ". Thiago està únicament centrat en la seva recuperació i no en les possibilitats de jugar al primer equip. "No penso en l'opció de jugar al primer equip al gener, si Touré i Keita es van a la Copa Àfrica.
Ara mateix vull centrar-me en la recuperació ", va confessar.

També estarem pendents de la renovació de contracte del segons entrenador, en Tito Vilanova, que segurament es durà a terme a principis de la setmana vinet, us mantindré informats i ja sabeu, si us assabenteu d'alguna cosa més feu-m'ho saber!!!!

Sembla ser i no puc confirmar-ho fins que no ho facin a les noticies, que aquest matí el Barça ha anat a fer l'Ofrena al Monument de Rafael Casanova com cada any, i com que no sonava l'himne de Catalunya ells l'han cantat a cape-la....curiosa anècdota no creieu? Un altre "cotilleo" que s'ha esdevingut aquesta setmana, es que en Pep Guardiola ha estat nomenat fill predilecte de Santpedor, el seu poble natal, una distinció que de ben segur a en Pep l'hi ha fet il.lussió.

I be, de moment res més, que passeu una molt bona Diada.... Visca el Barça i Visca Catalunya!!!!!