Messi: “M’agradaria acabar aquí”


El davanter argentí, feliç i content per signar un contracte que el vincula fins al 2016 al FC Barcelona, veu com aquest acord és la culminació a una temporada extraordinària. Messi fa un pas important per acabar la seva carrera al club barcelonista.

De ben segur que la il·lusió de qualsevol jugador format a Can Barça és acabar la seva carrera al primer equip blaugrana. Leo Messi, després d’ampliar i millorar el seu contracte fins al 2016 , va camí de convertir el seu somni en realitat.

Renovacix_Messi_4_www.fcbarcelona.cat.jpgEl davanter argentí tindrà 29 anys quan acabi el seu nou contracte amb el Barça i ja s’ha afanyat a dir, en unes declaracions a www.fcbarcelona i Barça TV, que el que vol “és fer la meva carrera tota aquí, a Barcelona, si és possible i amb tranquil·litat”. I és que Leo Messi no oblida que fa molts anys que és al club blaugrana i que “m’agradaria acabar aquí a Barcelona”.

Un reconeixement

Gol_5000-Messi-fcb-racing_x4x-foto_Jordi_Cotrina-no_utilitzar-nomxs_publis_Club.jpgSegurament que aquesta ampliació de contracte arriba en el moment més dolç de Leo Messi al Barça: integrant de l’històric equip del triplet , recent campió de la Supercopa d’Espanya i d’Europa , i millor jugador de la Lliga de Campions de la temporada passada . Leo Messi ha reconegut que el nou acord amb el Barça és conseqüència “de tot el que es va donar l’any passat i del que he fet des que vaig pujar al primer equip”.

Un més del grup

Renovacix_Messi_2_www.fcbarcelona.cat.jpgHumil com sempre malgrat ser un dels millors jugadors del món, per no dir el millor, Leo Messi no es veu per sobre de la resta dels seus companys: “Em sento un més d’un grup espectacular de jugadors on hi ha un equip molt bonic, molt unit i en el qual em sento com un més per seguir guanyant coses”.

Nota: Dades extretes de la Web del Barça.